Heb vandaag tussen neus en lippen door wat geëxperimenteerd met een TouchSreen uitbreiding in/op/aan mijn Asus EeePc 701 4G

Opzich verliep het experiment simpel en soepeltjes, zelfs de installatie onder Ubuntu-eee verliep (zeg maar eventjes: Windows)simpel.
Nu heb ik redelijk wat ervaringen met TouchSreen uit geruste hardware, en moet dan ook aangeven dat de Touchscreen in mijn EeePc zeg maar wat sponzig aanvoelde.
Het werkt opzich goed, maar is niet vergelijkbaar met de touchscreen in je TomTom en of een TouchSreen Computer monitor.
Denkzelf dat het sponzige aanvoelen opzich geen hardware maar eerder een software/driver probleem is, schat dan ook in dat gezien de niet stil staande ontwikkeling in de TouchSreen drivers en software dit euvel na verloop van tijd verholpen zal zijn.
Om dat het hier tot nu toe slecht om een ervarings opdoende experiment betreft heb ik het geheekl nog niet echt netjes in mijn EeePc gebouwd, er volgt namelijk in de komende periode ook nog een experiment met het plaatsen van een GPS in mijn EeePc 701 4G.
En mocht dit GPS experiment ook na succes verlopen zal ik vervolgens alle experimenteel aangebrachte toevoegingen in de EeePc &01 4G demonteren/verwijderen en vervolgens keurig netjes in terug plaatsen.
Gerard