Die link werkt voor ons internet-volk beter als je .nl ipv .wifi gebruikt
http://www.wireless-rotterdam.nl/main/gallery/album11
Mooi gemaakt

Vooral het peak-hold printje natuurlijk. In feite vind ik 'm zo mooi, dat ik er een linkje naar maak op
mijn eigen pagina.
Ik heb overigens een schakelaartje toegevoegd. Speciaal voor ons Radio Amateurs. De functie: Kiezen tussen
Peak-hold en
Fast. De stand Peak-hold is natuurlijk bedoeld voor Wifi maar ook voor SSB mode. De Fast stand is bedoeld om de meter sneller te laten reageren met FM signalen. Zo kan ik de meter ook met mijn portofoontje gebruiken op de 2m en 70cm amateur banden.
Bij het gebruik van BNC connectors voor 2.4GHz heb ik zo mijn twijfels. Vooral omdat je meestal adapters nodig zal hebben om Wifi antenne kabels aan te sluiten. De meeste adapters die je tegenkomt zijn maar van matige qualiteit...
Twee SMD weerstandjes als referentie had ik eerst ook. Je merkt toch wel verschil met die micro SMD dummy hoor

Het is nu gewoon een questie van het in balans brengen van de brug met een goede dummy load op de uitgang (met BNC, zonder adapters). Je kunt een variabel C-tje over je referentie-weerstand heen maken; stukje folie dat je verbuigt tot je de juiste capaciteit hebt => 0 Volt als je de dummy aangesloten hebt....
Maar: Mooi gedaan