3G UMTS Internet in Frankrijk

Altijd gprs, maar waar is de umts / hsdpa ?

Moderator: Super-Mods

Carnager
Moderator
Contacteer:

3G UMTS Internet in Frankrijk

Berichtdoor Carnager » wo mar 18, 2009 20:43

Ik ga in de zomer een weekje naar Parijs. Aangezien roaming vrijwel onbetaalbaar is en de maximum-dagprijs bij T-mobile ook niet altijd even goed werkt, ben ik op zoek naar een goede prepaid oplossing om in Frankrijk te kunnen internetten.

Uiteraard is er de optie om WiFi te gebruiken aanwezig, echter is dit plaatsgebonden. Ook werkt dit niet met de mobiele telefoon die ik wil gebruiken: hier zit geen WiFi op maar alleen mobiele netwerken, dus UMTS, GPRS, EDGE en GSM...

Eigenlijk ben ik op zoek naar een Prepaid oplossing die onbeperkt datagebruik garandeerd voor een vast bedrag.
Zoals we in Nederland gewend zijn aan de 10 euro per maand bundels die je, ook bij prepaid, kunt afsluiten, bijvoorbeeld.
Opzich ben ik bereid om 10 tot 15 euro per dag te besteden aan 3G internet in Frankrijk, MAAR ik gebruik VEEL data.
Via E-mail verwacht ik per dag tussen de 200 en 500MB te gaan versturen. Zo upload ik bijvoorbeeld foto's rechtstreeks naar het internet, om een voorbeeld te noemen.

Nu heb ik bij Orange iets gezien dat in de buurt komt, voor 10 Euro krijg je dan 500MB data.
Echter, hierbij is slechts 10MB E-mail traffic mogelijk!
Zeer onpraktisch dus, in mijn geval :(

Aangezien ik verder weinig interessante deals tegenkom ben ik benieuwd of jullie iets weten!

Kortom:

- Maximaal 15 Euro per dag
- Minimaal 500MB per dag, ongeacht welk protocol
- Liefst UMTS snelheid of hoger

Iemand enig idee?
Carnager of SDV

Daily videos from Amsterdam: http://www.AmsterdamVideo.com
(since 2010)

napedkiz
Senior member
Contacteer:

Himanjie 2016 sports printed pants high waisted high elastic leggings for professional running workout fitness yoga pant

Berichtdoor napedkiz » wo dec 14, 2016 12:09

Himanjie 2016 sports printed pants high waisted high elastic leggings for professional running workout fitness yoga pant ( 13.99 $)
Afbeelding
himanjie 2016 sports printed pants high waisted high elastic leggings for professional running workout fitness yoga pant... Item Type: Full Length ; Sport Type: Yoga ; Gender: Women ; Brand Name: HimanJie ; Fabric Type: Knitted ; Material: Spandex+Polyester ; Closure Type: Elastic Waist ; Fit: Fits smaller than usual. Please check this store's sizing...
Afbeelding

READ MORE
Fur Collar Down Coat ( 95.18 $)
Naturehike Professional 190T Nylon Camping Ultraviolet - proof Waterproof Tent for 3 - 4 Persons ( 87.28 $)
Plaid Wool Blend Fur Collar Coat ( 98.92 $)
High Quality Spring Autumn Women's Shirts Long-sleeved Blouses Slim Basic Tops Hollow Lace Shirts For Female J2531 ( 7.99 $)
Brown Wool and Cashmere Stole ( 42.00 $)
15 Pcs Professional Cosmetic Makeup Brush Women Foundation Eyeshadow Eyeliner Lip Brand Make Up Eye Brushes Set 4 Colors A8 ( 3.70 $)
New arrival dark bedding nightmare before christmas duvet cover set gifts home quilt cover and pillow case twin full queen size ( 48.33 $)
8 Colors S-XL Women's Autumn and Winter High Elasticity and Good Quality Leggings Thick Velvet Pants Female ( 8.99 $)
DGHL HL-E Electric Heating Glue Gun $4.83
LACK Phone Cases For iPhone 6 Case Marble Stone image Painted Cover Mobile Phone Bags & Case For iphone6 6S 4.7 Screen Protector ( 3.39 $)
MDI D2 Intelligent Projector ( 415.35 $)
HDMI to AV Composite Video Converter Adapter $8.26
Multi - function HDMI V1.4 Male to Male Flat Cable Support 1080P - 5M ( 9.53 $)
Cheap 7a peruvian virgin hair straight 3 pcs lot unprocessed virgin straight hair bundles peruvian human hair weave 8-30 inch ( 48.23 $)
Split Sleeve Sheer Dress ( 65.28 $)

Afbeelding

Terug naar “Dekking”